top of page

איך הופכים ריאיון באולפן לנכס דיגיטלי?

התראיינתם באולפן, יש לכם סרט מרגש, הצלחתם לחבר את האנשים לסיפור האישי שלכם בראיון ממוקד שקורא לפעולה. אבל...

אתם שואלים את עצמכם מה עכשיו? מה עושים עם זה?

התשובה שלנו: פותחים ערוצי שיווק ומייצרים נכסים דיגיטליים.

איך? כל אחד שסיפר את הסיפור שלו בריאיון, יכול בקלות להפוך את הריאיון לשורה של נכסים דיגיטליים, שזה אומר:

פתיחת ערוץ ביוטיוב, בניית אתר אינטרנט, פתיחת עמוד עיסקי בפייסבוק, דף עסקי בלינקדין ועוד.

ולמה זה נחוץ? כי ברגע שכל הרשתות החברתיות מציגות את המותג, את הלוגו שלכם, השיווק יוצר תנועה של אנשים, של קידום אורגני של הספר /היצירה/ השירים...והלקוחות מגיעים אליכם.

חשוב שתבינו, כי ברגע שמישהו מופיע בכל כך הרבה מקומות במנוע החיפוש של גוגל, אוטומטית אנשים רוצים להתחבר אליו- ככה זה עובד!

הריאיון מהווה את הפתיח בשרשרת שלימה ומדויקת של נכסים דיגיטליים שתוביל אליכם את הקהל שאליו הסיפור הייחודי שלכם פונה, אותו קהל הרלוונטי עבורכם.

ועוד משהו, הריאיון הוא אחד הכלים הטובים ביותר לייצר ידיעה חדשותית, כזו שתגיע לעיתונאים, לבלוגרים ותזניק אתכם עוד צעד אחד קדימה בדרך לחשיפת והצלחת הסיפור שאתם רוצים לשתף ולספר.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page