top of page
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
האם הספר שהוצאתם לאור הוא מוצר שאפשר להתפרנס ממנו? או בעצם יצירה?
הטיפ שלנו להיום מציע לכם ליפרד מראש מהציפייה למכור את הספר. כן תחלקו אותו לקהל היעד, ואף תמכרו אותו כשיש דרישה, אך את הכסף האמיתי תעשו...
למה כדאי ומומלץ לשווק את ספריכם לסין? - שיעורים ביציאה לאור עם נתנאל סמריק
ישנו קהל רחב בסין שצמא, מעריך ומתעניין בחומרים מהמערב. עוד לפני שספרכם מתורגם לסינית, כדאי לקחת את החומר השיווקי של ספרכם, את הודעת יחסי...
מתנה אישית עם משמעות לקרובי משפחה - סיכום פרק בחיים והצצה לפרק הבא - תיעוד סיפור חיים בקונטנטו נאו!
קרוביכם בעלי סיפור מיוחד? חייהם הם סרט? מוזמנים כעת לראיון היחיד עבורם באולפן הטלויזיה שלנו עם הסיפורים שלהם שלא סופרו מעולם, הרגעים...
קונטנטו נאו - המכללה - כך תקבלו את הכלים הנכונים ליציאה לאור
הספר YOU ARE A BEST SELLER של קונטנטו נאו שיצא לאור בקיץ האחרון, ילמד אתכם כיצד אפשר להוציא לאור את סיפורכם בתהליך פשוט. היום ישנם ככ...
רוח לרווח - מסיפור להצלחה!
נתנאל סמריק במופע חדש של קונטנטו נאו - עצות, תובנות וכלים בתהליכי היציאה לאור. איך לקחת את הסיפור של כל אחד ולמנף אותו להצלחה. אתם...
רוח לרווח - מסיפור להצלחה!
נתנאל סמריק במופע חדש של קונטנטו נאו - עצות, תובנות וכלים בתהליכי היציאה לאור. איך לקחת את הסיפור של כל אחד ולמנף אותו להצלחה. אתם...
נתנאל סמריק במופע חדש של קונטנטו נאו - רוח לרווח - מסיפור להצלחה - עצות, תובנות וכלים בתהליכי היציאה
נת נאל סמריק במופע חדש של קונטנטו נאו - עצות, תובנות וכלים בתהליכי היציאה לאור. איך לקחת את הסיפור של כל אחד ולמנף אותו להצלחה. אתם...
אופטימיזציה! מיקסום הקמפיין שלכם!
אופטימיזציה - מיקסום הקמפיין הטיפ היומי שלנו עוסק באופטימיזציה - מיקסום הקמפיין שאותו אנחנו רוצים לחשוף לכמה שיותר קהלים רלוונטים...
תאוצה בקמפיין הפייסבוק
התובנה שלנו להיום היא כיצד לגרום לקמפיין הפייסבוק שלנו לצבור תאוצה ולהגיע לכמה שיותר קהלים. חשוב לממן את הקידום בפייסבוק ולפרסם בכמה...
הבאת הקמפיין לקהל המדוייק!
הטיפ היומי שלנו עוסק באיך אנחנו מגיעים לקהל הספציפי שאותו אנחנו רוצים לעניין בקמפיין שלנו? הצלחת הקמפיין למעשה תלויה ב'טרגוט' הקהל...
bottom of page